PBF o grze cRPG Gothic
Kręgów jest VI każdy krąg ma przypisane do siebie czary kręgi zdobywamy tylko jak jesteśmy magami.
Krąg I
Sopel Lodu
Obr. Magia 20
Ognisty pocisk
Obr. Magia 30
Światło
Światło przez 5 min
Krąg II
Uderzenie Wiatru
Obr. Burza 40
Sen
Usypia na 5 Minut
Uzdrowienie
Odnawia punkty życia kosztem punktów many
Krąg III
Bryła lodu
Zamraża przeciwnika, którego uderzy
Obr. Magia 50
Piorun kulisty
Czar polega na stworzeniu pioruna kulistego i rzuceniu nim w przeciwnika
Obr. Magia
Urok
Czar sprawiający, że człowiek, na którego został rzucony nie będzie walczył nawet jeżeli ty go zaatakujesz
Telekineza
Przyciąganie przedmiotów
Pirokineza
Zapalenie wroga od środka. Zaatakowany przeciwnik nie może się ruszać dopóki nie przerwane zostanie rzucanie czaru
Obrażenia/sek.: 20
Krąg IV
Grom
Czar polegający na wystrzeleniu błyskawicy z ręki
Obrażenia/sek.: 25
Ognista burza
Mag formuje pocisk z magicznego ognia, który po zetknięciu się z celem rozpryskuje się w promieniu ok. 3 m raniąc i paląc wszystkich wrogów w pobliżu
Obr.
Kontrola
Przeciwnik nie może kontrolować swojego ciała
Uderzenie burzy
Wzmocniona wersja Uderzenia wiatru. Zadaje większe rany i odrzuca na większe odległości
Śmierć ożywieńcom
Czar niszczący nieumarłych przeciwników (tylko)
Krąg V
Lodowa fala
W działaniu przypomina Bryłę lodu, jednak zadaje większe obrażenia i rozchodzi się na wszystkie strony (Jego wadą jest długi czas rzucania)
Obr.
Deszcz ognia
Polega na wywołaniu deszczu ognia spadającego w promieniu ok. 30 m od maga. Zdaje bardzo duże rany wszystkim wrogom, którzy znajdą się w jego zasięgu (Jego wadą jest długi czas wywoływania)
Obr.
Krąg VI
Tchnienie śmierci
Polega na wywołaniu i miotaniu chmurą czystej śmierci. Zadaje bardzo duże obrażenia i szybko się go rzuca.
Obr.
Fala śmierci Uriziela
Tworzy pierścień rozchodzący się na wszystkie strony od maga, raniąc napotkane istoty
Obr.
Offline