Stary Obóz: -Kopacz Mana: 1.000 HP: 40% Czary: 1 zwykły Pkt. Statystyk do rozdania: 10 Wymagania: 2 misje w Starym Obozie Podróż: Nie podróżuje Krótki Opis: Kopacz to podstawowa jednostka w Starym Obozie. Generalnie zajmuje się pracowaniem w kopalni.
-Cień Mana: 5.000 HP: 100% Czary: 2 zwykłe, 1 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 15 Wymagania: ?? Podróż: Może podróżować do sojuszniczych Obozów. Krótki Opis: Cień to drobne złodziejaszki w starym obozie. Są wyżej od kopaczy, podstawowa jednostka do walki.
-Strażnik Mana: 12.000 HP: 300% Czary: 4 zwykłe, 1 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 25 Wymagania: ?? Podróż: Może wszędzie podróżować. Krótki Opis: Strażnicy to elitarna jednostka do walki w Starym Obozie.
-Mag Ognia Mana: 30.000 HP: 250% Czary: 8 zwykłych, 4 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 25 Wymagania: ?? Podróż: Może wszędzie podróżować. Krótki Opis: Magowie Ognia to mózg Starego Obozu. Ich magia potrafi zdziałać nieczęsto cuda.
-Magnat Mana: 20.000 HP: 350% Czary: 5 zwykłych, 2 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 30 Wymagania: ?? Podróż: Może wszędzie podróżować. Krótki Opis: Magnaci są lewą ręką przywódcy Starego Obozu. Dzięki nim przywódca podejmuje wiele decyzji.
Nowy Obóz: -Kret Mana: 1.000 HP: 40% Czary: 1 zwykły Pkt. Statystyk do rozdania: 10 Wymagania: 2 misje w Nowym Obozie. Podróż: Nie podróżuje Krótki Opis: Kret to podstawowa jednostka w Nowym Obozie. Generalnie zajmuje się pracowaniem w kopalni.
-Szkodnik Mana: 5.000 HP: 100% Czary: 2 zwykłe, 1 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 15 Wymagania: ?? Podróż: Może podróżować do sojuszniczych Obozów. Krótki Opis: Szkodnik to drobne złodziejaszki w Nowym Obozie. Są wyżej od kretów, podstawowa jednostka do walki.
-Najemnik Mana: 12.000 HP: 300% Czary: 4 zwykłe, 1 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 25 Wymagania: ?? Podróż: Może wszędzie podróżować. Krótki Opis: Strażnicy to elitarna jednostka do walki w Nowym Obozie.
-Mag Wody Mana: 30.000 HP: 250% Czary: 8 zwykłych, 4 żywiołowe Pkt. Statystyk do rozdania: 25 Wymagania: ?? Podróż: Może wszędzie podróżować. Krótki Opis: Magowie Wody to mózg Nowego Obozu. Ich magia potrafi zdziałać nieczęsto cuda.
Obóz na Bagnie: -Nowicjusz -Strażnik Świątynny -Guru
Obóz Orków: -Ork -Ork Wojownik -Ork Szaman
|