Karlen - 2010-09-17 16:04:13

Stary Obóz:
-Kopacz
Mana: 1.000
HP: 40%
Czary: 1 zwykły
Pkt. Statystyk do rozdania: 10
Wymagania: 2 misje w Starym Obozie
Podróż: Nie podróżuje
Krótki Opis: Kopacz to podstawowa jednostka w Starym Obozie. Generalnie zajmuje się pracowaniem w kopalni.

-Cień
Mana: 5.000
HP: 100%
Czary: 2 zwykłe, 1 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 15
Wymagania: ??
Podróż: Może podróżować do sojuszniczych Obozów.
Krótki Opis: Cień to drobne złodziejaszki w starym obozie. Są wyżej od kopaczy, podstawowa jednostka do walki.

-Strażnik
Mana: 12.000
HP: 300%
Czary: 4 zwykłe, 1 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 25
Wymagania: ??
Podróż: Może wszędzie podróżować.
Krótki Opis: Strażnicy to elitarna jednostka do walki w Starym Obozie.

-Mag Ognia
Mana: 30.000
HP: 250%
Czary: 8 zwykłych, 4 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 25
Wymagania: ??
Podróż: Może wszędzie podróżować.
Krótki Opis: Magowie Ognia to mózg Starego Obozu. Ich magia potrafi zdziałać nieczęsto cuda.

-Magnat
Mana: 20.000
HP: 350%
Czary: 5 zwykłych, 2 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 30
Wymagania: ??
Podróż: Może wszędzie podróżować.
Krótki Opis: Magnaci są lewą ręką przywódcy Starego Obozu. Dzięki nim przywódca podejmuje wiele decyzji
.


Nowy Obóz:
-Kret
Mana: 1.000
HP: 40%
Czary: 1 zwykły
Pkt. Statystyk do rozdania: 10
Wymagania: 2 misje w Nowym Obozie.
Podróż: Nie podróżuje
Krótki Opis: Kret to podstawowa jednostka w Nowym Obozie. Generalnie zajmuje się pracowaniem w kopalni.

-Szkodnik
Mana: 5.000
HP: 100%
Czary: 2 zwykłe, 1 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 15
Wymagania: ??
Podróż: Może podróżować do sojuszniczych Obozów.
Krótki Opis: Szkodnik to drobne złodziejaszki w Nowym Obozie. Są wyżej od kretów, podstawowa jednostka do walki.

-Najemnik
Mana: 12.000
HP: 300%
Czary: 4 zwykłe, 1 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 25
Wymagania: ??
Podróż: Może wszędzie podróżować.
Krótki Opis: Strażnicy to elitarna jednostka do walki w Nowym Obozie.

-Mag Wody
Mana: 30.000
HP: 250%
Czary: 8 zwykłych, 4 żywiołowe
Pkt. Statystyk do rozdania: 25
Wymagania: ??
Podróż: Może wszędzie podróżować.
Krótki Opis: Magowie Wody to mózg Nowego Obozu. Ich magia potrafi zdziałać nieczęsto cuda.


Obóz na Bagnie:

-Nowicjusz
-Strażnik Świątynny
-Guru



Obóz Orków:
-Ork
-Ork Wojownik
-Ork Szaman

www.highrpmklub.pun.pl www.spis-ots.pun.pl www.khorinispl.pun.pl www.forumgraonaruto.pun.pl www.dsw.pun.pl