Kręgów jest VI każdy krąg ma przypisane do siebie czary kręgi zdobywamy tylko jak jesteśmy magami.
Krąg I
Sopel Lodu Obr. Magia 20
Ognisty pocisk Obr. Magia 30
Światło Światło przez 5 min
Krąg II
Uderzenie Wiatru Obr. Burza 40
Sen Usypia na 5 Minut
Uzdrowienie Odnawia punkty życia kosztem punktów many
Krąg III
Bryła lodu Zamraża przeciwnika, którego uderzy Obr. Magia 50
Piorun kulisty Czar polega na stworzeniu pioruna kulistego i rzuceniu nim w przeciwnika Obr. Magia
Urok Czar sprawiający, że człowiek, na którego został rzucony nie będzie walczył nawet jeżeli ty go zaatakujesz
Telekineza Przyciąganie przedmiotów
Pirokineza Zapalenie wroga od środka. Zaatakowany przeciwnik nie może się ruszać dopóki nie przerwane zostanie rzucanie czaru Obrażenia/sek.: 20
Krąg IV
Grom Czar polegający na wystrzeleniu błyskawicy z ręki Obrażenia/sek.: 25
Ognista burza Mag formuje pocisk z magicznego ognia, który po zetknięciu się z celem rozpryskuje się w promieniu ok. 3 m raniąc i paląc wszystkich wrogów w pobliżu Obr.
Kontrola Przeciwnik nie może kontrolować swojego ciała
Uderzenie burzy Wzmocniona wersja Uderzenia wiatru. Zadaje większe rany i odrzuca na większe odległości
Śmierć ożywieńcom Czar niszczący nieumarłych przeciwników (tylko)
Krąg V
Lodowa fala W działaniu przypomina Bryłę lodu, jednak zadaje większe obrażenia i rozchodzi się na wszystkie strony (Jego wadą jest długi czas rzucania) Obr.
Deszcz ognia Polega na wywołaniu deszczu ognia spadającego w promieniu ok. 30 m od maga. Zdaje bardzo duże rany wszystkim wrogom, którzy znajdą się w jego zasięgu (Jego wadą jest długi czas wywoływania) Obr.
Krąg VI
Tchnienie śmierci Polega na wywołaniu i miotaniu chmurą czystej śmierci. Zadaje bardzo duże obrażenia i szybko się go rzuca. Obr.
Fala śmierci Uriziela Tworzy pierścień rozchodzący się na wszystkie strony od maga, raniąc napotkane istoty Obr.
|